Girişimciler için Podcast Tavsiyeleri

Kolay değil, kolay olsa herkes yapardı!

Herkese merhaba,

Son yazımı 2019'da paylaşmanın verdiği hüzün ile sizleri selamlıyorum. 👋

Aslında draft olarak bekleyen yani paylaşılmayan çok güzel yazılar var, lakin tamamlamadığım için paylaşamadım. Hazır sırası gelmişken,

Bir işe başladığınız bitirin arkadaşlar. Yarım bırakmayın.

Bu hatayı halâ çok yapıyorum. Neyse gelelim konumuza;

Sıkça aldığım isteklerden bir tanesi podcast tavsiyeleri. Aslında Kolay Değil’in Instagram hesabındaki öne çıkarılan podcast’ler bölümünde bazıları var ama ben yine de buradan güncel bir liste paylaşayım:

Tabii ki ilk sırada -reklam- Kolay Değil var. 😈

Kolay Değil

Arada reklam yapmak zorundayım. 🤷‍♂️

Capslock

Düzenli takip ettiğim tek Türkçe kaynak olabilir. Umut ve Erdem çok samimi, çok keyifli sohbetleri. 🤩

My First Million

Podcast’in adı biraz clickbait gibi ama çok iyi konuklar geliyor ve onların tecrübeleri çok faydalı oluyor. ️🎉

How I Built This with Guy Raz

Bu seriyi bilmeyen girişimci yoktur diye düşünüyorum. 😈

SaaS Interviews with CEOs, Startups, Founders

Latka’nın konuklarıyla iletişimi bazen gerebiliyor ama bazen hiçbir yerde duyamayacağınız gizli verileri ne yapıp alıyor konuğun ağzından. 🤷‍♂️

Çok/düzenli dinlemesem de faydalı olabilecek, aklınızda bulunması gereken diğer podcast’ler ise aşağıdaki gibi:

The Tim Ferriss Show

Tim Ferriss’in tecrübeleri değerli. 🤟

StartUp Podcast

Özellikle ilk bölüm kesin dinlenilmeli. Gimlet 1 olan. ☝️

Lumost

Mümtaz’ın anlatım tarzı oldukça sürükleyici. Vakit buldukça dinliyorum. Tavsiye edilir 🤘

Umarım liste hoşunuza gitmiştir. Arada fırsat buldukça güncelleyeceğim bu listeyi.

Sevgiler,

MN

--

--